Monday 9 April 2012

kena curi..

Malang ke apa sekarang ni. Baru berkobar-kobar semangat ni nak tulis blog dah terbantut . Last week rumah aku kena masuk pencurik! Barang aku xder la byk yang hilang cuma yg penting sekali laptop aku!! Kenapa ko x curi ps aku ke tv aku ke?? kenapa ko curi laptop aku? sekarang hidup aku bertambah serabut. Ye la semua kerja ade dalam tu. So sekarang ni banyak kerja yang pending!! Nasib baik dah kerja sendiri xder la kena maki kan kalu lambat buat hahaha. So far barang xder banyak sangat hilang cuma yg penting laptop tu je la. Nasib baik duit aku x tinggal kan hari tu kalu x lari parah la hidup ni. Maybe pencurik tu da aim rumah aku sebab aku last week sibok kemas rumah nak pindah. pastu die tengok rumah xder org tu yg cpt2 dia jalankan misi dia.

Tapi biarlah kan, nak buat macam mane xder rezeki la namanya kalu macam tu. Ni aku updated ikut handphone je. Sedih! So tunggu next post la k aku nak gebang pasal kerja aku buat sekarang pulak huhu.

No comments: